Cuvinte mici pentru marea mea iubire.

În lumea noastră mică, sunt prea puține sentimentele care pot să depășească limita umană, prea puține lucrurile care ne pot face să ne gândim că avem printre noi bucăți de cer, bucăți din suprem, dar și mai puțini sunt oamenii de la care învățăm să ne bucurăm de toate astea.

Trecând timpul și pierzând an de an din ce în ce mai mult din tot ce aveam la un moment dat, dar mai ales dintre toți cei pe care îi aveam, am învățat de la tine – fără să îți dai seama – să prețuiesc ceea ce este cel mai important și mai prețios de pe pământ. Știi la ce mă refer?

Cu tine am învățat să împart. Să nu țin nimc pentru mine. Am învățat că în dulapul meu este loc și pentru tine și că șosetele mele colorate nu-s atât de frumoase dacă nu ne certăm pentru ele.

Cu tine am învățat să păstrez aici copilăria. Cu tine până și glumele cele mai lipsite de haz din lume mă pot face să am crize de râs, vata pe băț o să fie cea mai tare chestie din lume, karaoke-le un hobby comun și secret, iar dansurile de film mereu actuale și de senzație. 

Cu tine am învățat ce înseamnă iubirea. Am învățat, crescând împreună, ce înseamnă să ai nevoie cu adevărat de o persoană pentru a fi fericit, ce înseamnă să iubești necondiționat și să fii mereu acolo, cu sufletul, indiferent de distanță.

Crescând cu tine am înțeles ce înseamnă dor. Ce înseamnă cu adevărat să îți lipsească cineva. Am învățat că orice moment e mai fericit cu tine și mult-mult mai trist dacă ești la mulți kilometri deprtare.

Îți mulțumesc pentru tot chiar dacă nu o spun și nu vorbesc despre asta cât de des ar trebui. 

Îți mulțumesc că mă muști, că te cerți cu mine, că împarți, că zbieri, că cânți, că fluieri, că dansezi, că faci gălăgie, că râzi și plângi cu mine.

Îți mulțumesc pentru că ai curaj să crezi în viitor, că ești puterea mea în momentele de slăbciune, că mă faci să zâmbesc chiar și când lumea noastră nu-i prea roz și pare să stea pe un fir de ață.

Îți mulțumesc pentru că vezi lucrurile obiectiv, pentru că ai crescut sub ochii mei transformându-te într-un om corect, cu coloană vertebrală.

Îți mulțumesc pentru că nu răspunzi cu aceeași monedă celor din jurul tău care îți spun cuvinte nepotrivite numai ca să te dărâme, fără să le judeci motivele și încercând să găsești înțelegere pentru toți.

Îți mulțumesc pentru cei mai frumoși 19 ani din viața mea, pentru că simt cu adevărat emoția din spatele unui „te iubesc” când vorbesc despre tine, pentru toate realizările tale de care m-am bucurat și m-aș bucura înzecit mai mult decât pentru ale mele și pentru fiecare zi în care ești aici, sub ochii mei, lângă perina mea.

Sper și îmi doresc ca viața să aibă pregătit destul pentru tine: destul cât să te facă să iubești, destul cât să te facă să înveți, destul cât să te facă împlinită și fericită. Destul cât să te aducă într-un punct al vieții tale în care să îți spui: „am bifat pe listă orice vis aș fi putut avea în copilărie; am nevoie de un vis nou!”

Te iubesc – până la cer și dincolo de el, cu tot ce am în suflet și o să fiu mereu aici, oriunde și sub orice formă – pentru tine, indiferent de circumstanțe! 

Cu drag, pentru cea mai dragă din lume…

……………………………………….

Ale, sora.

 

 

Lasă un răspuns

