Mălina vs Ale

Pentru că suntem diferite, dar avem și puncte comune, ne-am gândit să facem chestia asta de mai jos. Copilul meu de 20 de ani gândește foarte matur. Cum aș putea să nu am încredere în generația ei?

1. Câți ani ai?

Mălina: 19.

Ale: 20. și 5.

2. Ce adjectiv crezi că te descrie cel mai bine? 

Mălina: loială.

Ale: sinceră.

3. Câți prieteni ai? 

Mălina: 5.

Ale: foarte puţini.

4. Ce părere ai despre examenul de BACALAUREAT? 

Mălina: Am învățat și am reprodus pe foaie. Nu cred că la nivel intelectual îmi atestă ceva. Mi se pare o prostie.

Ale: Un examen irelevant și subiectiv.

5. Ce găsești frumos la oameni?

Mălina: Faptul că încă există.

Ale: Curajul pe care nu cred că îl au și speranța care răsare din nimic când nu se așteaptă.

6. Ce înseamnă iubirea pentru tine? 

Mălina: Prea mare sentimentul ca să găsesc cuvintele cu care să-l descriu.

Ale: Familie.

7. Iubești pe cineva? 

Mălina: Multe persoane.

Ale: Oare pe cine nu iubesc?

8. Când se termină pentru tine o prietenie? 

Mălina: când o persoană îmi ascunde lucruri.

Ale: nu se termină niciodată.

9. Când se termină o relație?

Mălina: Când ceea ce eu ofer nu-i nici pe jumătate reciproc.

Ale: Când dreptele concurente se transformă în drepte paralele.

10. De ce citești?

Mălina: Pentru că de când eram micuță și mi se citeau povești înainte de culcare, am rămas cu imaginea asta infiltrată în minte. Acum nu mai pot să nu citesc.

Ale: Pentru că realul are mereu nevoie de imaginație și de vis.

11. Care ar fi filmul și serialul tău preferat? 

Mălina: Blue Valentine și Taboo/GOT.

Ale: Cinderella Man și Luther/Sherlock.

12. Cartea ta preferată?

Mălina: Vraciul – T. D. MOSTOWICZ

Ale: Trilogia Millennium – Stieg Larsson

13. Unde te vezi peste 5 ani? 

Mălina: La televizor!

Ale: Undeva acasă.

14. Ce îți place să mănânci cel mai mult din lume? 

Mălina: De toateeeeee!!! (în afară de sarmale, ardei, conopidă, dovleac, gulie)

Ale: Spre nerușinarea mea… fillet bites.

15. Ce părere ai despre sora ta?

Mălina: surorile sunt ca oglinzile.

Ale: Mai bună decât o are până și ea dspre ea.

19749598_470373923322333_1086136287_o

 

………………………………………………….

De data asta: Ale și Măli

Lasă un răspuns

